eDreamsUSD 475
Trip.comUSD 494
Agoda.comUSD 499
FindHotelUSD 494
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Gikk preikestolen og trengte overnatting med parkering og mulighet for å ha hund. Dette hotellet var perfekt!
Gratis parkering, dyrevennlig, gratis lading til el bil og inkludert frokost! Hotellet er nytt og utrolig fint! De har ikke restaurant, men de har tilrettelagt med Wolt så du bestiller akkurat det du ønsker og bilen med mat kommer til hotellet til dekket bord. Servicen var fantastisk og Christoffer i resepsjonen utmerker seg!! Denne plassen er virkelig å anbefale!

Takk, jeaeng11
Anmeldt 22. juli 2020

Har bodd her flere ganger på jobbreiser. Jeg er lykkelig med rusletur til Ullandhaug og området rundt etter jobb. Hotellet er rolig og reint, det er plass, kvalitet på senger og interiør og personalet er superhyggelige. Det er så nydelig avslappende å bo her, og vil man til sentrum er bussen rett i nærheten.

Romtips: Fin utsikt mot universitetet.
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 512aner
Anmeldt 17. februar 2020

Dette hotellet fortjener full score! Et hotell med god kvalitet på inventar, senger og bad. Rent og pent på alle områder. Fellesområdene er innbydende og med gode løsninger som gir gjesten det som forventes. Flere forskjellige romkategorier er tilgjengelig. Fantastisk god frokost! Men det beste av alt er personalet! Du blir ivaretatt og sett samtidig som du får egentiden du ønsker for deg selv. Godt oppsummert og riktig regning ved utsjekk. Hotellet anbefales på det sterkeste. Gode parkeringsmuligheter.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, josteinn892
Anmeldt 28. juni 2019

På Ydalir føler jeg meg som hjemme. Jeg har bodd der flere ganger i forbindelse med jobbreiser til UiS, som ligger et steinkast unna. Ydalir er nytt, rent og har god standard. Det beste med Ydalir er den fantastiske frokosten, som er lagd med kjærlighet, de deilige, store sengene og store vinduene på rommene, at det er stille og rolig og jeg alltid sover godt. Men det aller beste er de ansatte, som er studenter ved hotellutdanningen i Stavanger. Alltid imøtekommende, blide, profesjonelle, serviceinnstilte og svært hjelpsomme med både små og store ting. Buss til sentrum fem minutter unna og stor dagligvare i gåavstand. Hit kommer jeg tilbake ved første anledning!

Romtips: Be om rom i toppetasjen, der får man litt utsikt.
Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Ingrid L
MartinusHelland, Resepsjonssjef på Ydalir Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2019

Ingrid L! For en fantastisk tilbakemelding!

Tusen hjertelig takk for at du satte av tid i din hverdag til å skrive en anmeldelse av hotellet vårt - Det setter vi utrolig stor pris på! Også er det ekstra hyggelig å høre at du har hatt det hyggelig de gangene du har vært på besøk hos oss. Vi er utrolig heldige som har et så flott produkt å jobbe med og ikke minst at vi har en så dedikert gjeng, som ønsker seg en fremtid innenfor bransjen. Da er det fantastisk å lese at det vises at vi koser oss med vårt arbeid! Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake på besøk til oss her på Ydalir!

Vennlig Hilsen,
Martinus H,
Hotel Manager
Ydalir Hotel

Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet i forhold til mitt besøk ved UIS. Rommet var rent, fint, moderne og flott størrelse. Badet stort og fint. Fantastisk serviceinnstilt personell, her var det bare løsninger og ingen problemer. Nydelig sunn og god frokost, en super start på dagen. 1 min til nærmeste bussholdeplass og ca 10 minutter kjøring til Stavanger by.

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, gotogate
MartinusHelland, Resepsjonssjef på Ydalir Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2019

Hei "gotogate"!

Tusen hjertelig takk for din anmeldelse og det er helt nydelig å lese at du var fornøyd med ditt besøk! Det Jenny med sitt team gjør på frokosten vår er vi superstolte av og det er deilig å se at du satte pris på maten. Vi håper å se deg tilbake igjen på besøk neste gang du er i Stavanger,

Vennlig Hilsen,
Martinus H,