“Overpriset cafeteria”
Anmeldelse av Déjà Vu Tapasbar

Déjà Vu Tapasbar
Vurdert som nr. 162 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Må si meg mektig lei av denne Dronten(utdødd fugl ). Du kommer inn og må stille deg tidvis i uendelig kø for å bestille . Prisene står ikke i forhold til kvalitet. Juletapas til 299 ?? Vet de at tapas egentlig er fiskebasert! Torsken er faktisk veldig god by the way, spis denne hvis du forviller deg inn. Bak skranken virrer det forvirret skoleungdom som knapt nok vet forskjell på rød og hvit vin . Noen står litt bakenfor og tørker glass som om de skulle være en sommelier , som diskret har overoppsyn med personalet . De matansvarlige på kantina ser seg for gode til å steppe inn i kassa når det blir for mye for skoleungdommen . Har lagt igjen 10 000 vis av kroner der, mest av praktiske årsaker . Men nå er det slutt. Kafé er det og kafé blir det . Prisene og ventingen i kassen må reduseres før denne kafeen, kommer på høyde med gamle Domus cafe i arkaden

Takk, 445Hellas

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

beliggenhet ved Magasin Blaa i Verksgata! Nydelig lange med potetmos og skalldyrsaus! Veldig god Creme Brulee med bær sorbet! God vin og hyggelig betjening!

1  Takk, Lillian95754650
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Ved forespørsel om vinkart fikk vi beskjed om at det hadde de ikke, rødvinen vi bestilte var iskald og til desserten måtte vi spørre etter asjett. Hjelper lite at maten er god når servicen overhode ikke henger med.

Dato for besøk: august 2018
Takk, turisten250818
Anmeldt 4. august 2018

Tre damer sammen som bestilte tre forskjellige retter, fiskesuppe, sandwich med parmaskinke og Déjà Vus Club spesial. Nydelige smaker og nydelig tilberedt.
Prøver gjerne flere retter her.
Trekk for lite og bråkete lokale og lang ventetid, mer enn en halv time og ikke fullt i lokalet. Servitørene virket kjappe og uengasjerte.

Dato for besøk: august 2018
Takk, gudrunokirkengen
Anmeldt 26. april 2018

Her får du mye for pengene. Alle rettene på deres tasting meny var veldig gode. Kunnskapsrike servitører som har høy kompetanse på drikke. Her skal jeg igjen og igjen.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 862atles

Reisende som så på Déjà Vu Tapasbar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Déjà Vu Tapasbar? Del dine erfaringer!