“Beste sushi i Stavanger”
Anmeldelse av Jack Sushi & Asia mat

Jack Sushi & Asia mat
Vurdert som nr. 114 av 275 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Utrolig god og smakfull sushi! Anbefales på det aller sterkeste! Tilby god asiatisk mat og utrolig god frityrstekt kylling i sushi noe som passer små og store som er nye til sushi❤️

Dato for besøk: september 2019
Takk, cathrine239

Anmeldt 29. mars 2019 via mobile enheter

Alltid meget høy kvalitet på Sushien til en fornuftig pris, og god kvalitet på de tradisjonelle asiatiske rettene. Virkelig et sted vi setter pris på. Negativt at restauranten ligger så nærme hjemmefra .

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Abraha74
Anmeldt 10. februar 2019 via mobile enheter

Utrolig god Sushi. Særdeles fint anrettet som absolutt gir øynene noe å sikle etter. Flott utvalg, goe priser absolutt verdt kver ei krone. Grei nettside for å foreta seg bestilling, lite ventetid.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Rasmussen23
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Bestilte sushi hos Jack ifm hyttetur og ønske om enkel middag når vi kom opp.

Utrolig god sushi, anbefales virkelig!!

Takk, Pål C
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Er veldig fornøyd med kvaliteten på råvarene i sushien. Vi har prøvd maki, tempura maki og nigiri. Alt smakte godt. Gunkan (nr. 30) kan spesielt anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sasha12344321

Reisende som så på Jack Sushi & Asia mat, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Jack Sushi & Asia mat? Del dine erfaringer!