“Hidden gem!”
Anmeldelse av Jakobs Brød og Kafe

Jakobs Brød og Kafe
Vurdert som nr. 76 av 235 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Lunt og koselig bakeri og kafe nedenfor Tou Scene. Vi serverer økologisk mat, bakervarer, kaffe og et lite utvalg dagligvarer. Menyen vår er for med meste vegetarisk og vegansk, men vi har også noen alternativer med kjøtt. Velkommen!
Anmeldt 21. august 2021

Saftige bakverk med gode smaker og fløyelsmyk cappuccino i koselig atmosfære. Anbefales uavhengig om du er alene eller med en liten gruppe

Takk, erikafeddersen

Anmeldt 9. mai 2021

Ble møtt av uhøflig og sur jente som jobbet der,
Eg lurte på om skolebollene virkelig kostet over 35 kr pr stk, og fikk til svar" de koste 36, dette er en kaffe og har kaffepriser" prøvde å spøør om en annen ting og og fikk samme sure svar.Ser etterpå at det står at det er bakeri og kaffe. Her kommer eg ikkje tilbake

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, lailaeinremj
Anmeldt 23. februar 2021 via mobile enheter

Virkelig stavangers beste bakevarer og påsmurte. Hadde det ikke vært for den manglende servicen så hadde jeg vært her oftere. Man må påvente lang tid for å bestille mat og flere i betjeningen er lite hyggelige. Det er også synd at det ofte er tomt for flere bakevarer om man kommer etter 12, til tross for at det er åpent til 1700. Har også opplevd at de er tomme for vanlig kaffe.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, ninat600
Anmeldt 10. mai 2020

Ble anbefalt om å kjøpe Jacobs bondebrød av ei venninne, siden det hadde min sønn på 13, nevnt at det var det beste brød han hadde smakt.
Min datter og jeg stakk innom, hyggelig atmosfære og det var kø. Dessverre var du utsolgt av brødet, men vi kjøpte croissants og frøstenger. Kjempe godt og av god kvalitet. Det var dyrt, men verdt det. Vi kjøpte også økologisk mel og olivenolje. Bra å støtte lokal mat. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, acdy0206
Anmeldt 7. april 2020 via mobile enheter

Spiste panini med rød pesto. Den røde pestoen var fantastisk! Det var kjempegodt. God service. Nydelig kaffi! Kommer garantert til å gå dit igjen :)

Dato for besøk: april 2020
Takk, Mastine123

Reisende som så på Jakobs Brød og Kafe, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Jakobs Brød og Kafe? Del dine erfaringer!