“God kaffe og bakevarer”
Anmeldelse av Espresso House

Espresso House
Vurdert som nr. 11 av 15 Smått og godt i Stavanger
Anmeldt 12. juli 2020

God kaffe og godt utvalg av påsmurt bakst. Noe lang ventetid på kaffe ellers mye sitteplasser og trivelig lokale.

2  Takk, Knut Erik T

Anmeldt 19. desember 2019

Hadde god tid til toget og gikk innom for å få en kaffi. Den var på topp over gode kaffier jeg har prøvd. Hadde jeg hatt enda bedre tid hadde jeg satt meg ned i de koselige lokalene.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Hilde H
Anmeldt 18. oktober 2019

Spiste kladdkake og gulrotmuffins. Ikke bra. Smakte kjøpt kakemiks. Hyggelig betjening. Ligger bra til på jernbanestasjonen.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Inger V
Anmeldt 12. juni 2019 via mobile enheter

Det er et hyggelig sted. Rustikke møbler etterligninger men det gjør susen. Bra betjening som kan sin jobb. God kaffe og bakverk. Enkelt å komme inn god plassert.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 414steinarh
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Da vi kom til byen en stund før neste transport etappe skulle starte bestemte vi oss for en liten rast her. Veldig hyggelig betjening å utlevering av drikke gikk kjapt og enkelt :)

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 282stianr

Reisende som så på Espresso House, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Espresso House? Del dine erfaringer!