“Siste gang på Espressohouse ”
Anmeldelse av Espresso House

Espresso House
Vurdert som nr. 12 av 15 Smått og godt i Stavanger
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Skylle bestille via app og lastet ned appen og la inn for espressohouse Stavanger. Underveis I bestillingen hadde betjeningen slått av muligheten for å bestille via app men jeg fikk fullført og betalt. Etter hvert fikk jeg beskjed om at bestillingen kunne hentes. I kassen ble jeg avvist med at de ikke hadde forhåndsbestilling på og at de ikke hadde kaffe til meg. Hun i kassen var heller ikke behjelpelig med å se hvor bestillingen gikk og det kom heller ikke frem av bestillingen så det ble ord mot ord og jegmåtte kjøpe ny.

1  Takk, Geir H

Anmeldt 12. juli 2020

God kaffe og godt utvalg av påsmurt bakst. Noe lang ventetid på kaffe ellers mye sitteplasser og trivelig lokale.

2  Takk, Knut Erik T
Anmeldt 19. desember 2019

Hadde god tid til toget og gikk innom for å få en kaffi. Den var på topp over gode kaffier jeg har prøvd. Hadde jeg hatt enda bedre tid hadde jeg satt meg ned i de koselige lokalene.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Hilde H
Anmeldt 18. oktober 2019

Spiste kladdkake og gulrotmuffins. Ikke bra. Smakte kjøpt kakemiks. Hyggelig betjening. Ligger bra til på jernbanestasjonen.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Inger V
Anmeldt 12. juni 2019 via mobile enheter

Det er et hyggelig sted. Rustikke møbler etterligninger men det gjør susen. Bra betjening som kan sin jobb. God kaffe og bakverk. Enkelt å komme inn god plassert.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 414steinarh

Reisende som så på Espresso House, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Espresso House? Del dine erfaringer!