“Dårlig service”
Anmeldelse av Espresso House

Espresso House
Vurdert som nr. 12 av 15 Smått og godt i Stavanger
Anmeldt 27. august 2021

Kom inn når kl var 17.59 og den har sikkert blitt 18.00 når jeg var der og valgte varer. Fikk da beskjed om at jeg måtte gå fordi kl er blitt 18 om man måtte stenge. Greit nok at man ikke selger etter kl 18, men når kunde allerede er kommet inn kunne de utøvd litt service - spesielt mtp priser på produkter og at en er en nokså fast kunde. Blir å velge andre plasser fremover.

1  Takk, Liven_884

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Skylle bestille via app og lastet ned appen og la inn for espressohouse Stavanger. Underveis I bestillingen hadde betjeningen slått av muligheten for å bestille via app men jeg fikk fullført og betalt. Etter hvert fikk jeg beskjed om at bestillingen kunne hentes. I kassen ble jeg avvist med at de ikke hadde forhåndsbestilling på og at de ikke hadde kaffe til meg. Hun i kassen var heller ikke behjelpelig med å se hvor bestillingen gikk og det kom heller ikke frem av bestillingen så det ble ord mot ord og jegmåtte kjøpe ny.

1  Takk, Geir H
Anmeldt 12. juli 2020

God kaffe og godt utvalg av påsmurt bakst. Noe lang ventetid på kaffe ellers mye sitteplasser og trivelig lokale.

2  Takk, Knut Erik T
Anmeldt 19. desember 2019

Hadde god tid til toget og gikk innom for å få en kaffi. Den var på topp over gode kaffier jeg har prøvd. Hadde jeg hatt enda bedre tid hadde jeg satt meg ned i de koselige lokalene.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Hilde H
Anmeldt 18. oktober 2019

Spiste kladdkake og gulrotmuffins. Ikke bra. Smakte kjøpt kakemiks. Hyggelig betjening. Ligger bra til på jernbanestasjonen.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Inger V

Reisende som så på Espresso House, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Espresso House? Del dine erfaringer!