“Lidenskap servert på en tallerk”
Anmeldelse av Restaurant SOL

Restaurant SOL
Vurdert som nr. 1 av 239 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Dette er en av Stavangers best bevarte hemmeligheter. Jeg har vært her fem ganger og SÖL har levert like bra hver gang. Trivelige servitører, lokale råvarer, bøttevis av kunnskap og mat som smaker utrolig godt. Lokalene er koselige og prisene likedan! Anbefales virkelig!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, SusanneTo

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Var her for første gang og kommer garantert tilbake. Vi var et følge på ca 10 personer og fikk flott service!

Vi fikk en spennende matopplevelse litt utenom det vanlige. Menyen av både mat og drikke er satt sammen med omtanke og omsorg. Ble også positivt overrasket over prisnivå.

Restauranten er relativt ny og jeg håper virkelig den blir værende. Jeg anbefaler alle å ta turen innom!

Takk, Bippedibopp
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi feiret bryllupsdag med vår to uker gamle sønn. Det var ikke noe problem å ha ham med og vi ble tatt godt imot i flotte lokaler. Maten var utsøkt og de alkoholfrie drikkevarene de beste vi har smakt. Vi kommer garantert tilbake.

Takk, Mariaswa
Anmeldt 9. september 2018

Vi var to par som kom til lunsj der. Fin, rein og enkel innredning. Veldig hyggelig betjening og fin atmosfære. Maten var helt topp og det var også vin og kambucha. Dessert deilig. Alt organisk. Vi fikk god info om alt vi konsumerte. Alt i alt herlig. Ikke rartr men må bestille i god tid.

Takk, Mena12345
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde fått med oss at dette var en ny og spennende restaurant med et spesielt konsept. Min kone og jeg bestilte bord på nettet. Det var tre bordsettinger å velge mellom. På vår bordsetting tidlig kveld kl.1700 ble personer som spurte om det var ledig bord avvist, da det var fullt. En populær plass. Vi fikk en ferdig bestemt meny som bestod av 6 retter. Vi valgte i tillegg den anbefalte vinpakke som fulgte rettene. Kelneren vår var dedikert og ga en inngående forklaring både på de kortreiste ingrediensene i rettene og vinvalget. Det var ikke overflod av mat på tallerknene.Smakene i vin og mat utfylte hverandre og selve opplevelsen av måltidet er vel verdt prisen!!

Takk, 67gauteEJ

Reisende som så på Restaurant SOL, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Restaurant SOL? Del dine erfaringer!