“Nydelige smaker”
Anmeldelse av Restaurant SOL

Restaurant SOL
Vurdert som nr. 6 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Elsker du god mat, så er denne restauranten virkelig verdt et besøk.
Ønsker å si mer, men finner ikke ord, så imponert ble jeg.
Herlig atmosfære, dansk rustikk stil.
Hyggelig betjening som vet hva de holder på med.
Gleder meg til neste gang

Takk, 1972tinah

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Dette er en av Stavangers best bevarte hemmeligheter. Jeg har vært her fem ganger og SÖL har levert like bra hver gang. Trivelige servitører, lokale råvarer, bøttevis av kunnskap og mat som smaker utrolig godt. Lokalene er koselige og prisene likedan! Anbefales virkelig!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, SusanneTo
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Var her for første gang og kommer garantert tilbake. Vi var et følge på ca 10 personer og fikk flott service!

Vi fikk en spennende matopplevelse litt utenom det vanlige. Menyen av både mat og drikke er satt sammen med omtanke og omsorg. Ble også positivt overrasket over prisnivå.

Restauranten er relativt ny og jeg håper virkelig den blir værende. Jeg anbefaler alle å ta turen innom!

Takk, Bippedibopp
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi feiret bryllupsdag med vår to uker gamle sønn. Det var ikke noe problem å ha ham med og vi ble tatt godt imot i flotte lokaler. Maten var utsøkt og de alkoholfrie drikkevarene de beste vi har smakt. Vi kommer garantert tilbake.

Takk, Mariaswa
Anmeldt 9. september 2018

Vi var to par som kom til lunsj der. Fin, rein og enkel innredning. Veldig hyggelig betjening og fin atmosfære. Maten var helt topp og det var også vin og kambucha. Dessert deilig. Alt organisk. Vi fikk god info om alt vi konsumerte. Alt i alt herlig. Ikke rartr men må bestille i god tid.

Takk, Mena12345

Reisende som så på Restaurant SOL, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Restaurant SOL? Del dine erfaringer!