“En opplevelse når det gejleder mat,service og verdi.”
Anmeldelse av Restaurant SOL

Restaurant SOL
Vurdert som nr. 6 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. desember 2018

Vær obs på at du ikke kan velge mat. Det gjør ingenting da det som blir servert er av beste klasse. Individuell og super service. Ekstra attraktivt for dem som sverger til økologisk mat. For oss andre likedan. jeg har vært der 3 ganger og det er min absolutte favorittplass både privat og som forretningmiddag.

Takk, _erik_aanensen

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

En utrolig fin opplevelse. Maten var fantastisk god og med mange forskjellige smaker. Det ble servert god vin til hver en rett..... Personal var veldig behagelige og vi ble godt ivaretatt... Lenge siden jeg har vært så godt fornøyd

Takk, Staurlandanita
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Elsker du god mat, så er denne restauranten virkelig verdt et besøk.
Ønsker å si mer, men finner ikke ord, så imponert ble jeg.
Herlig atmosfære, dansk rustikk stil.
Hyggelig betjening som vet hva de holder på med.
Gleder meg til neste gang

Takk, 1972tinah
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Dette er en av Stavangers best bevarte hemmeligheter. Jeg har vært her fem ganger og SÖL har levert like bra hver gang. Trivelige servitører, lokale råvarer, bøttevis av kunnskap og mat som smaker utrolig godt. Lokalene er koselige og prisene likedan! Anbefales virkelig!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, SusanneTo
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Var her for første gang og kommer garantert tilbake. Vi var et følge på ca 10 personer og fikk flott service!

Vi fikk en spennende matopplevelse litt utenom det vanlige. Menyen av både mat og drikke er satt sammen med omtanke og omsorg. Ble også positivt overrasket over prisnivå.

Restauranten er relativt ny og jeg håper virkelig den blir værende. Jeg anbefaler alle å ta turen innom!

Takk, Bippedibopp

Reisende som så på Restaurant SOL, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Restaurant SOL? Del dine erfaringer!