“For en opplevelse:D Kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefales!”
Anmeldelse av Restaurant SOL

Restaurant SOL
Vurdert som nr. 7 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 12. juli 2020

For en nydelig plass. Anbefales på det sterkeste. Dette er ikke bare en plass du faktisk blir mett og god. Men en plass for du for en hel opplevelse i mat verden. Ingrediensene er nøye utvalgt og stort sett rene økologiske. Isen vi spiste var vi enige om var den beste isen vi har smakt.
Med tanke på kvaliteten på maten så er dette veldig fint priset også.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Strand80

Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Maten var veldig bra, spennende meny. Spiste både torsk og kveite, noe med rabarbra til dessert. Kelner - alt var egentlig perfekt. Det var heller ikke dyrt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, GeirS208
Anmeldt 2. april 2020 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng som hadde middag her før jul, og ble veldig imponert over maten. Alle rettene var utrolig gode, og vi syntes at vi ble akkurat passelig mette. Servicen var også helt super, de fulgte hele tiden med på om det var noe vi trengte og hadde veldig god kunnskap om menyen og maten. Eneste som gjerne ikke var det beste, var vinpakken, som stort sett bestod av naturvin, noe som ikke er min favoritt. Ellers veldig fornøyd og drar gjerne tilbake.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Antheia85
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Har vært her flere ganger, og alltid hatt veldig smaksrik og flott tilberedt og anrettet mat. Både retter og viner blir presenterte, og det gjøres fortreffelig.
Har besøkt denne 5-6 ganger, og til nå bare hatt en rett som ikke falt i smak. Det er absolutt til å leve med. Anbefales til alle som liker mat laget med entusiasme og kunnskap. Gleder meg allerede til neste gang.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Dinosauritz
Anmeldt 14. desember 2019

Utmerket, profesjonell og hyggelig service og atmosfære.
Ferdig satt meny som ble tilpasset til allergi. 5 retters tipp topp sammensatt, variert meny med fantastiske smaker. Kortreist vinpakken var nøye tilpasset maten på menyen perfekt. Vinene var fra små økologiske vingårder fra Tyskland og Østerrike. Alle var ufiltrert og var perfekt sammensatt av ulike og sjeldne druer. I tillegg hadde de et stort utvalg av lokalt øl. Servitørene presenterte både mat og drikke på en kunnskapsrik og behagelig måte. Alt i alt en nydelig gourmet opplevelse.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, coachvibba

Reisende som så på Restaurant SOL, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Restaurant SOL? Del dine erfaringer!