“En skuffende opplevelse av et tidligere bra konsept.”
Anmeldelse av Restaurant SOL

Restaurant SOL
Vurdert som nr. 1 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 4. september 2021

Bestillte bord til lunsj på nettstedet til sol, hvor som tidligere en lunsj meny består av hovedrett og dessert til en pris på kr. 150 - 200 kr. Pr. Person . Da regningen ble presentert var prisen kr 295 pr.person. Villedende markedsføring, hvor servitørens eneste svar var at de nå måtte endre opplysningene på nett. Beklager de har nå mistet oss som kunder, kommer ikke igjen selv om maten er god.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Mussepi

Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Utsøkt mat og en veldig hyggelig betjening. Det beste var at både sommelier og kelnere virkelig kunne faget sitt!!
Veldig spennende meny med kortreist mat

Dato for besøk: mai 2021
Takk, jorn tore w
Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Ikke noe for meg, ikke min type mat. Men alle andre jeg var med likte maten, så her er det bare meg som er for kresen. Fint lokale, litt skittent men lunt og koselig ellers. Veldig godt brød og god dessert. Hyggelige ansatte og en kokk/servitør som gav oss god historie om restauranten og maten.

1  Takk, lenasalvesen12
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Vi besøkte Söl for en fin 5 retters tidlig juni. God mat, vennlig service og fin atmosfære. Anbefales

Takk, torbj_rne2016
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Maten var fantastisk med et unntak, lammekjøtt var for seigt. Spennende mat, kveite og dessert med is og rabarbra var nok det aller beste, for å ikke glemme grønnkålet til lammet, det var magisk.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, geir s

Reisende som så på Restaurant SOL, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Restaurant SOL? Del dine erfaringer!