“God annerledes restaurant”
Anmeldelse av Restaurant SOL

Restaurant SOL
Vurdert som nr. 1 av 236 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 23. oktober 2021 via mobile enheter

Super og spennende alternativ mat og godt utvalg i naturvin. Fikk meg en overraskelse da jeg ikke i utgangspunktet er fan av naturvin. Vin og smakene fra mat spilte veldig godt på lag. Lunch.

Takk, FrodeI

Anmeldt 20. oktober 2021

En fast 6 retters ble servert. Helt nydelige smaker med en skreddersydd vinpakke som passet perfekt til hver rett. Rettene såg små ut til å begynne med, men etter 6 stk er du garantert mett. Veldig engasjert personell med mye kunnskap. Nok en gang, helt fantastiske smaker.

Takk, WhateverTourist
Anmeldt 9. oktober 2021 via mobile enheter

Vi hadde booket bord på anbefaling av flere av våre venner. Det angret vi ikke på. Maten satte alle smaksløkene i full drift. Nydelig mat med en symfoni av velbalanserte smaker. Vertskapet kan sitt fag kan fortelle om maten og vinen ned til minste detalj. Vi satt i 3 timer med bordet og kunne satt 3 timer til. Dette skal gjentas. Takk for en flott opplevelse.

Takk, Mette B
Anmeldt 2. oktober 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat. Herlig 6 retter med ypperlig vinpakke.
Fin atmosfære og hyggelige og dyktige servitører. Anbefales.

Takk, 583sindrem
Anmeldt 25. september 2021

Som tittel sier. Söl har et unikt lokale og er gode på å skape stemning.

Dessverre ble jeg ikke imponert over maten. Med unntak av et stykke sei som var stekt til perfeksjon (resten av den retten var kjedelig) og en god kjøttrett var resterende hele tiden "nesten". Bra men ikke godt nok.

Servicen er bra.

Jeg hadde gledet meg til besøk på Söl. Neste gang jeg skal spise en 6-retter så drar jeg andre steder.

Dato for besøk: september 2021
Takk, bennottor

Reisende som så på Restaurant SOL, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Restaurant SOL? Del dine erfaringer!