Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Når jeg ringte pga jeg likte ikke maten,(som egentlig bestilt via foodora hos Mealbox, men Stavanger lille Hotel har noe med det til å gjør tydeligvis ) maten smakte kunn salt, umulig å spise, og no money back.
Man i resepsjonen nekte å introduserer seg. Måten han snakket var dårligeste kundeservice, han var ufin, og rett og slett vemlig.
Dette først og fremst skal anmeldes til mattilsynet.

Skam dere!!!

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, marina r
Anmeldt 13. mai 2017 via mobile enheter

Hadde en overnatting på Stavanger Lille Hotel. Bestilte på dagen og fikk et dobbeltrom til 690,-
Litt lite bad, men ellers lite å utsette på rommet.
Utover natten ble det litt tung luft, så vi åpnet vinduet. Dette var allikevel ikke så lurt på en fredagsnatt, da vinduet vårt pekte rett ut mot veien.

Ellers var det veldig hyggelig og behjelpelig betjening, og prisene på mat var veldig overkommelige!
Vi skulle dra tidlig dagen etterpå, så for å løse frokostbiten valgte betjeningen å servere oss alt vi trengte til en frokost dagen før slik at vi kunne smøre oss niste.

Absolutt å anbefale!

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Christian S
Anmeldt 9. februar 2017 via mobile enheter

Hotellet har en svært enkel standard, men hadde akkurat det jeg trengte for en natt. Var rent, fikk en sofa å slappe av i og en seng. Til tross for hva man skulle forvente av et hotell til denne prisklassen, var sengen utrulig god. Sov kjempe godt. Sjekket ut før frokost, så denne kan jeg ikke si noe om. Fin beliggenhet og pluss for parkering.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, 998in
Anmeldt 22. mai 2016

Helt greit for en natt eller to. Enkle, rene rom enkel frokost, sentrumsnært med kort gangavstand til jernbanestasjon og brygga. Hyggelig betjening, ble booket om fra leilighet til hotellet uten tillegg i pris.

Dato for oppholdet: mai 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Jan T
Anmeldt 7. februar 2016 via mobile enheter

Eg trengte ei seng og det fekk eg; god å sove i og med reine sengeklede. 500,- per natt, inkludert matpakke og coffee facilities på rommet. Delt dass & dusj funka greit, sjølv om litt planlegging måtte til... Etter innsjekk fekk eg opplyst at rommet var i eit anna bygg ca 1/2 kilometer unna, men det gjekk greit å finne. Gir 3, men ut frå pris og standard kanskje 4.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, ronnyb469