“Nydelig mat”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 32 av 239 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Koselige lokaler bra service. Hadde bord på forhånd som var smart i helgen. Spiste 3 retters måltid nydelig mat og greie priser. Litt lite smak i

Takk, 884agathel
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Dette var hyggelig å høre! Tusen takk for besøket og takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Da vi ankom litt tidlig ble vi vennlig vist inn og bedt om å vente et øyeblikk da servitrisen skulle bytte bord slik at vi kunne sette oss. Det varte og rakk. Når bestilt tidspunktet kom fikk vi bord. Vi sa at vi godt kunne vente, men i og med at bordet angivelig straks var klart unnlot vi å bestille et glass vin i baren.

Lydnivået var vanvittig! Både i 1 etasje og i 2 etasje, men dette skyldes oppussing hos advokatene i etasjen over. Vi fikk etterhvert info om at det kun var 10 min igjen før arbeidsfolkene ville avslutte og som kompensasjon fikk vi gratis dessert og kaffi. Satte pris på det, men hadde droppet å gå der hadde vi visst om oppussingsbråket da vi var der for å prate og spise god mat.

Maten imponerte ikke på noen måte, her må det mer smak til både vegan, vegetar og «spicy» kyllingpizza hadde gjort seg med mer krydderurter.. entrecôte ok, hverken mer eller mindre. Prisen for pizza er ganske høy. Hadde den vært veldig god, hadde vi syns det var greit..

Vi hadde altfor mange servitører, det er masete å bli spurt av flere om de samme tingene som vi nettopp svarte kollegaen på!

Jeg vil nok gi Olivia torget en sjanse til, da jeg har gode erfaringer fra Oslo, men utfra gårsdagens opplevelse anbefaler jeg ikke restauranten.

Takk, StavangerStina

Vi er lei oss for å høre om deres dårlige opplevelse hos oss i Stavanger. Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss! Dette skal vi absolutt ta med oss. Vi håper du kommer tilbake og at du opplever Olivia slik det skal være da.

Anmeldt 26. oktober 2018

Vi var 3 venninner ute å spiste sist fredag, hyggelig servitør, god service, herlig atmosfære, fantastisk mat ( lasagne hadde jeg ) og god rødvin. En koselig kveld hos Olivia

Takk, HanneBeck

Tusen takk for besøket og takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, god service, fikk bordet vi hadde bestilt 20 minutt før tiden. Servitør vær kjapp med bestilling av drikke, kjapp med bestilling av mat. Maten kom samlet på bordet, god og varm - smakte fortreffelig. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, Bente G
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 24. oktober 2018

Vi var to par, og ble veldig godt tatt vare på. Flott service, god mat og drikke, og en trivelig atmosfære. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Arildul

Tusen takk for besøket og for fantastisk tilbakemelding! Velkommen tilbake!

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!