“God mat, flinke og serviceminde servitører😃”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 22 av 225 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 7. november 2018

Vi var 37 stk som hadde et fantastisk måltid på Olivia i Stavanger.
koselig restaurant, kjempegod mat og et fantastisk personale
En god opplevelse for oss alle
Tusen takk for utmerket service.

Takk, Torunn T
Ida Mietle F, Informasjonssjef på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Vi er så glade for at selskapet var vellykket og at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Olivia må være en av byens aller beste Italiensk inspirerte restauranter.
Stort pluss for bra barnemeny.
Flotte smakfulle pastaretter og godt utvalg av øl og vin, samt flotte lokaler og beliggenhet, gjør dette til en flott plass å besøke.

Takk, bj_rntrondt
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Meget bra mat og ypperlig service
Eneste som trekker er kald saus på en rett, men smakene var meget bra

Takk, Lars A

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi beklager så mye for kald saus, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Anmeldt 2. november 2018

Det var en hyggelig opplevelse, vi feiret datteren min bursdag og hadde en veldig fin tid. Maten var god og utmerket service.

Takk, jine1103

Tusen takk for besøket og takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Vi var 3 venner som var å spiste på Olivia i stavanger. Det var fantastisk god mat, service og veldig koselige lokaler med god og Lun stemning. Hyggelige priser var det også. Kommer garantert tilbake.

Takk, ankto
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!