“Hyggelig torsdagskveld”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 32 av 239 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde invitert med oss eldste sønn med date på kino og mat på Olivia. Hyggelig kelner kom fort med meny og vann. God vin ble bestilt og vi fikk etterhvert servert hver vår nydelige rett. Alt var perfekt. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, t0rhildw
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 8. november 2018

Koselig sted med god mat og oppmerksomme ansatte - kan vel ikke forlange så mye mer. Og så er det selvfølgelig et pluss at det ikke er så dyrt.

Takk, Manemo
Ida Mietle F, Informasjonssjef på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Tusen takk for besøket og for fantastisk tilbakemelding! Velkommen tilbake tik oss.

Anmeldt 7. november 2018

Vi var 37 stk som hadde et fantastisk måltid på Olivia i Stavanger.
koselig restaurant, kjempegod mat og et fantastisk personale
En god opplevelse for oss alle
Tusen takk for utmerket service.

Takk, Torunn T

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Vi er så glade for at selskapet var vellykket og at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Olivia må være en av byens aller beste Italiensk inspirerte restauranter.
Stort pluss for bra barnemeny.
Flotte smakfulle pastaretter og godt utvalg av øl og vin, samt flotte lokaler og beliggenhet, gjør dette til en flott plass å besøke.

Takk, bj_rntrondt
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Meget bra mat og ypperlig service
Eneste som trekker er kald saus på en rett, men smakene var meget bra

Takk, Lars A

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi beklager så mye for kald saus, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!