“Nydelig mat”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 32 av 239 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Det var en fornøyelse igjen å besøke Olivia, denne gang i Stavanger.
Lokalene er rene og pene med lekker innredning. Selv om det er store lokaler er det likevel intimt og varmt. Masse levende lys og fyr på peisen gjorde sitt for en positiv opplevelse. Maten var super denne gang også. Fisk og Scampi, lekkert tilberedt og servert. Jeg skulle gitt de toppscore om ‘husets vin’ hadde vært bedre. Tusen takk. Jeg kommer gjerne igjen. Absolutt å anbefale. Det er verdt pengene.

1  Takk, Riorei
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Tusen takk for besøket og takk for tilbakemelding! Dette var veldig hyggelig å høre. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Vi var 7 voksne og 2 barn som hadde en god opplevelse på Olivia. Alle var fornøyde med både mat og service. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, LivGlobetrotter

Tusen takk for besøket og takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med mat og service. Liker spesielt godt pizzamenyen som er "mer" enn bare standard pizza som man kan få hvor som helst! Elsker hvit pizza!

Takk, Camilla Gilje T

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Camilla! Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 27. november 2018

Olivia har mange gode italienske retter på menyen. Lokalet er stilig og stemningen god:) Uteområdet med varmeovner fungerte også bra i minus gradene:) Super plassering i Stavanger sentrum.

Takk, helgaland

Tusen takk for besøket og takk for hyggelig tilbakemelding :)

Anmeldt 27. november 2018

Kjempegod service, god mat og en trivelig atmosfære. Vi legger gjerne besøket til Olivia Torget igjen ved en senere anledning.

Takk, KristinK1052

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding og velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!