“God mat - bånn service”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 19 av 225 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Greitt nok at det var ein laurdag i desember, greitt nok at restauranten var fullbooka, men likevel - det blir nedten stryk når servitøren somlar så til dei grader og dessutan gløymer ein heil runde med drikke. Då blir tre gode pizzaer diverre ikkje godt nok.
Framifrå, men litt trongt lokale, fin atmosfære, ok toalett og altså topp pizza, men...

Takk, 967janif
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Takk for tilbakemelding. Vi beklager så mye for dårlig service, slik skal det selvfølgelig ikke være hos oss. Tusen takk for at du sier ifra slik at vi kan ta dette videre med restauranten.

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig god og variert meny! Topp kvalitet på både mat og drikke. Svinenakken på menyen er helt fantastisk.
Servicen er enestående og lokalet er kjempekoselig.
Kommer garantert tilbake, flere ganger!!
Anbefales på det sterkeste!

Takk, annelille2015

Tusen takk for besøket og for den fine tilbakemeldingen. Dette ble vi veldig glade for å høre. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Resturangen ligger svært sentralt, og den ligger fint til midt på torget i Stavanger.
De har for det meste pizza og pasta. Enkle og greie retter. Noe høye priser.
God service og fine lokaler.

Takk, worldwider41
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Tusen takk for besøket og takk for tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 11. desember 2018

Maten er god, atmosfæren er trivelig og betjening er hyggelig. I tillegg ligger jo restauranten mitt i sentrum, så her er det ingenting å lure på...

Takk, Torleifp

Tusen takk for besøket og for fantastisk tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk herlig atmosfære, nydelig mat og vin. Rask og hyggelig servering.
Vennegjeng på 12 stk, alle var fornøyd ✨

Takk, bersage
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Tusen takk for besøket og takk for hyggelig tilbakemelding!

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!