“Kanskje byens beste restaurant ”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 21 av 225 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Olivia på bursdagen min med familien. Det var første gang vi besøkte restauranten men blir ikke den siste. Opplevelsen gikk over forventninger hos oss alle. Veldig koselige omgivelser og atmosfære. Veldig hyggelig personale og maten er helt utsøkt! Dette blir vår favoritt restaurant fra nå av. Anbefales på det sterkeste!

Takk, edelbiev
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 2. januar 2019

God utvalg av mat som smakte også veldig godt! Veldig populær, så det er anbefalte å bestille tidlig.

Takk, sirandyr

Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

En flott restaurant i kjernen av Stavanger. Hadde en 3 retters og vi fikk så mye mat at vi nesten ikke klarte å spise opp alt. Maten smeltet på tungen.

Takk, 414steinarh
Anmeldt 21. desember 2018

Det er godt forståelig at denne plassen er populær. lekre lokaler, god mat til en overkommelig pris og super service. jeg har vært der flere ganger og det har oftest tatt noe tid å vente for bordplassering.Sservitører går gjerne forbi i resepsjonsområdet uten å ta kontakt. Plassen anbefales. Men husk å bestille bord da dette forståelig nok er en populær plass. ( Byens kuleste toalett vil jeg tro. Også det verdt et besøk )

Takk, _erik_aanensen

Anmeldt 19. desember 2018

Etter en flott julekonsert med Inger Lise Hope i St. Petri kirken, hadde vi planlagt et besøk hos Olivia. Bordet for seks personer var på forhånd bestilt enkelt på nettet. Menyen for hele vennegjengen ble lammeskanke med tilbehør. Det ble et nydelig måltid med god drikke til. Endelig var det nesten jul og alle hadde plutselig noe godt i seg:-) Topp kveld med vår sterkeste anbefaling. Vi kommer igjen!

Takk, Livanja96

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake!

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!