“Middag med mannen. 👍”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 32 av 239 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Knallgod mat, super service, og kort ventetid på maten. Restauranten er sjarmerende og unik, en opplevelse. Kommer definitivt tilbake!

Takk, 560cecilieh
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Olivia på Torget i Stavanger anbefales på det varmeste. Veldig god mat og variert meny. Denne gang ble det lasagne og den var virkelig smakfull. Betjeningen er imøtekommende og høflige og selv med mye gjester er ventetiden på mat og service helt innafor. Kan også anbefale pizza fra menyen, har smakt flere og alle smakte veldig godt. Anbefaler å bestille bord på kveldstid da jeg alltid har opplevd at det et mye besøkende på Olivia

Takk, 271yvonnek

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Veldig bra service, fantastisk mat og perfekt timing mellom rettene. En veldig bra matopplevelse i veldig trivelige lokaler

Takk, Tor Inge S
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat, lune og fine lokaler og veldig god service ! 5 damer som hadde foreningen der var så fornøyde !

Takk, Cathrine H

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 22. januar 2019

Vi var seks personer som bestilte forskjellige retter og alle var svært fornøyde. Tiramisuen var den beste vi har smakt, og hovedrettene var også av topp kvalitet. Svært hyggelig og serviceminded betjening som anbefalte både mat og vin med god kompetanse.

Takk, Hege F

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss.

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!