“Anbefales”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 31 av 239 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 4. februar 2019

Kjempegod mat, ekstra god service. Veldig imøtekommende og smilende betjening....Koselige lokaler og fin utsikt over Vågen

Dato for besøk: februar 2019
Takk, ToveE90
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2019

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Jeg bestilte innbakt pizza og den var av under middels kvalitet. Litt smakløs og ikke som forventet. Jeg er vant med at denne type pizza er litt luftig mens denne var nesten like flat som en vanlig pizza. Samboer bestilte kyllingsalat og hun sa denne var midt på treet kvalitet, litt lite smak. Det var fullt med folk så kanskje det var litt stress på kjøkkenet. Vi skal gi restauranten en ny mulighet og kanskje blir vi mer fornøyd neste gang. Selve lokalene var pene og stilige med masse flotte detaljer. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Norw50
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Tusen takk for tilbakemelding. Vi beklager så mye for den dårlige matopplevelsen, slik skal det ikke være hos oss. Vi har som mål å alltid være stolte av det vi serverer gjestene våre, og dette holder selvfølgelig ikke mål. Takk for at du sier ifra og håper dere finner veien tilbake til oss en annen gang.

Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening i fine lokaler. Vi spiste velsmakende italiensk pizza. Kommer gjerne igjen.

Takk, eliaks

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Spiste middag her med kollegaer i går, maten var fortreffelig. Hadde bruchetta til forrett, entrecote til hovedrett og tiramisu til dessert. Servicen var bra og lokalene fine.

Takk, karenmarieh

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Knallgod mat, super service, og kort ventetid på maten. Restauranten er sjarmerende og unik, en opplevelse. Kommer definitivt tilbake!

Takk, 560cecilieh

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!