“Anbefales på det varmeste!”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 17 av 275 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Super mat og service som vanlig! Kommer tilbake her hver gang, like fornøyd! Hadde pasta linguine og pizza - fantastisk! Smilende servitører som gjør at man føler seg ivaretatt.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 667siljee

Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og utrolig fint lokale; koselig og god plass. Masse folk. Spiste pasta carbonara og den var veldig god men eneste som var dumt var at det var for mye olje brukt, det ble litt kvalmende :)

Takk, leamadelen
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Dette var vårt første besøk på Olivia og vil ikke bli det siste. Hyggelige omgivelser, vennlig og serviceinnstilt betjening og god mat

Takk, hhellst
Anmeldt 22. august 2019

Vi var en gruppe på 30 stk som var å spiste fra jobben. Booking og informasjon på mail i forkant var veldig bra, noe som gjorde at vi følte oss trygge på at alt var ivaretatt. Service var på topp, hvorav flere servitører kom å bisto oss. Alt gikk knirkefritt, og maten var super. Takk for en god opplevelse og at dere håndtere så smidig å ha en så stor gruppe på en gang.

Takk, WivianH4
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Vi var 2 familier som spiste middag her i går. Vi hadde bestilt bord på forhånd, er glad for det siden det var mye folk der. Betjeningen var hyggelig, og maten smakte veldig godt. Fornuftige priser også. Kommer gjerne igjen.

Takk, karenmarieh

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!