“Utrolig fornøyd!”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 16 av 225 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

God mat og hyggelig personale. Alt det en restaurant burde ha! Kommer gjerne tilbake for å feire/spise middag!

Takk, cassi12389

Anmeldt 24. september 2019

Knallgod pizza Pollo Biancho. Fikk ekstra chili etter ønske som smakte fortreffelig og med god sprø bunn. Kommer svært gjerne tilbake.
Blide og hyggelige servitører.
Mvh
Linda Tytlandsvik

Takk, Tytlandsvik
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Lun og veldig koselig stemning. Hyggelig og smilende personale. Ikke minst kjempegod mat :-) Kan anbefales.

Takk, Cathrine H
Anmeldt 24. september 2019

Ble godt mottatt, og fikk en meget hyggelig person som hadde vårt bord. God service, samt god, og rimelig mat, men godt Italiensk ØL.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, nusse20
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Koselig sted. Hyggelig betjening som var rask å betjene. Maten var god (vi spiste pasta). Kanskje lurt å reservere bord.

Takk, 19malink

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!