“Grei pizza, dårlig pasta ”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 19 av 225 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Pizza margeritha var god, litt understekt i midten, og tomatene som sto beskrevet manglet, men alt i alt god på smak. Carbonaraen var derimot en mindre god opplevelse. Den hadde rett og slett en rar smak som satt i munnen lenge, og focacciaen som fulgte med var veldig tørr.

Takk, linneacj00
amalievaldes, General Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei Linnea, beklager at maten ikke ble servert som beskrevet og at den ikke var av den kvalitet vi strever etter. Vi hadde satt pris på om du kunne kontaktet daglig leder Rifaat på rifaat@olivia.no, slik at han kan komme i direkte kontakt med deg. Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 18. juli 2020

Fantastisk god mat og service. Hyggelige betjening som yter maksimalt for kundene. Kan anbefales på det sterkeste!

Takk, Pathfinder431398
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig plass i hjerte av Stavanger. Spiste her 2 dager på rad. Topp service og grei mat. Pizzaen kunne ha vært litt mere stekt. Litt understekt. Ikke de værste prisene heller. Stedet anbefales.

Takk, andres_aa88
Anmeldt 12. juli 2020

Vi ankom en travel restaurant i helg men fikk bord til 6 (4 voksne 2 barn) uten reservasjon. Bestillingene ble tatt i mot og alt levert ganske raskt på bordet. Maten fallt i smak hos alle. Barna fikk egne barneposjoner selv om dette ikke kommer frem på menyen.
Det var litt for fullt i 2 etg og støyen var veldig høy. Det var problemer med å føre en samtale oss i mellom og dette trekker noe ned.

Servicen var som forventet på en ellers travel og fullbooket kveld.

2  Takk, Knut Erik T
amalievaldes, Guest Relations Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hei Knut Erik,
Så hyggelig å lese at dere var fornøyd med maten! Vi setter alltid pris på tilbakemeldinger og dette med støynivå vil bli tatt videre med ledelsen. Velkommen igjen!

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Etter flere besøk på Olivia andre steder i landet, må jeg si at servicen hos dere er noe av det beste jeg/vi har opplevd. Vil også påpeke at hun ene servitøren vi hadde var under opplæring, og for en fantastisk hyggelig jente som var veldig service innstilt og flink.
Ikke nok med hyggelig betjening og god mat med masse topping på pizzaen, men absolutt alle ansatte vi gikk forbi på veien ut smilte og sa hadet, noe jeg synes er veldig koselig.

Takk, 509rebekkas

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!