“Middels ”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 20 av 225 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

4 pizza på det normale mtp deig, men smak innenfor normalen, det samme med leveringstid som var som forventet mtp pizza.
Bordet ved siden av bestiller pasta og får sitt før det har gått 5 min mao ikke annet enn oppvarmet eller frysevare

Takk, eamodahl
Paradise11152422086, Other på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei og takk for tilbakemelding! Dette tar vi videre med restauranten.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her til lunsj. Etter å ha spist pizza hos Villa 22 litt bort i gaten dagen før, var pizza her middelmådig. Den hadde lite smak og måtte få tilskudd av både olje og salt før den var god.
Det var travelt, men vi fikk god service, helt åpenbart at det ble litt mye maskin på kjøkkenet. Ikke mitt førstevalg for gjenvistitt.
Olivia på Tjuvholmen og Aker brygge i Oslo, som vi har besøkt flere ganger holder høyere standard.

Takk, P9516PJfrankh

Hei! Dette var trist å lese. Vi vil gjerne vite hvilken pizza du spiste, og hadde satt pris på om du kunne ta kontakt med daglig leder Rifaat på rifaat@olivia.no. Håper på å høre fra deg!

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Pizza margeritha var god, litt understekt i midten, og tomatene som sto beskrevet manglet, men alt i alt god på smak. Carbonaraen var derimot en mindre god opplevelse. Den hadde rett og slett en rar smak som satt i munnen lenge, og focacciaen som fulgte med var veldig tørr.

Takk, linneacj00
amalievaldes, General Manager på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei Linnea, beklager at maten ikke ble servert som beskrevet og at den ikke var av den kvalitet vi strever etter. Vi hadde satt pris på om du kunne kontaktet daglig leder Rifaat på rifaat@olivia.no, slik at han kan komme i direkte kontakt med deg. Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 18. juli 2020

Fantastisk god mat og service. Hyggelige betjening som yter maksimalt for kundene. Kan anbefales på det sterkeste!

Takk, Pathfinder431398
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig plass i hjerte av Stavanger. Spiste her 2 dager på rad. Topp service og grei mat. Pizzaen kunne ha vært litt mere stekt. Litt understekt. Ikke de værste prisene heller. Stedet anbefales.

Takk, andres_aa88

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!