“Skuffende”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 22 av 225 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 28. juli 2020

Vi stakk innom en regnfull tirsdagskveld for en matbit og satt oss ut. Bestilte pasta med scampi og pasta med kylling og tomat saus. Scampi versjonen skulle ha hvitvin og chilli saus men dette var totalt fraværende . Kylling versjonen var tørr og smakløst .Vi mistenker at porsjonene ikke er fersklaget men oppvarmet. Veldig skuffet, dette gjør vi langt bedre hjemme på vårt eget kjøkken. I tillegg fikk vi ikke presentert en oversiktlig regning men kun en sum på betalingsautomaten. Så kan man skylde på korona tiltak men da burde man i såfall sørge for å sprite og vaske ned bord etter gjestene.

Takk, Roam41638947643
Voyage67320224115, Annat på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hei Marit, dette var ikke bra! Vi jobber hardt for å ha høy kvalitet på maten vi serverer våre gjester og beklager så mye at vi ikke nådde opp denne gange. Vi hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med daglig leder Rifaat på rifaat@olivia.no. Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 28. juli 2020

Spiste bursdags middag, fornøyd med mat men veldig skuffa over service. Fikk en servitør som begynte å banne og være voldsom da han sølte. Ikke hyggelig

Takk, emilijas134
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk bra mat, utrolig kjapt levert, nesten for fort. Gikk tom for 0,6 me. Hadde mye bra alternativt.

Takk, carlerikgj
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Olivia i Stavanger er en stor og fin restaurant, kanskje for stor ???
De har mye å hente på å bytte kokker tror jeg for maten holdere ikke mål....
Se bilde, det som ligger på kanten var bacon som var i en Carbonara

Takk, JanT444
Paradise11152422086, Other på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei og takk for tilbakemelding! Vi beklager at maten ikke møtte forventningene denne gangen. Vi jobber hardt for å ha høy og konsistent kvalitet på maten vi serverer. Vi hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med daglig leder Rifaat på rifaat@olivia.no og sendt med bilde. Håper på å høre fra deg!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

En onsdag i juli var vi to par som spiste på Olivia i Stavanger. Vi hadde egentlig tenkt til å finne noe mer spennende, men det var svært fullt overalt, og vanskelig å få bord når det ikke var reservert på forhånd.

På Olivia var det også venteliste, men vi var heldige å få komme inn etterhvert. Olivia er en restaurantkjede vi har besøkt både flere steder i Oslo og i Trondheim, stilen er koselig, og man finner alltid noe man har lyst på. De har et stort og godt utvalg.

Vi ble vist til bordet av en veldig sjarmerende ung gutt, som nok ikke var av de mest erfarne servitørene. Men maten fikk vi relativt raskt og servicen var god. Jeg bestilte carpaccio og bruschetta, og min mann bestilte en pastarett. Til dessert tok et par av oss tiramisu.

Når det gjelder maten var den helt grei denne kvelden, men ingenting som utmerket seg.

Takk, LineH79

Hei Line! Takk for tilbakemelding og så hyggelig at dere var fornøyd med servicen. Dere er hjertelige velkommen igjen!

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!