“Daglig tid”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 35 av 235 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 22. juli 2021

Dårlig brukte en og en halv time på og få maten.
Forretten brukte halv time litt bra sørvis 3 av 10.

Takk, Z2812KXantonh
Emilia, Guest Relation på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei, dette var veldig trist å lese og vi er virkelig lei oss for den dårlige opplevelsen du hadde hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med daglig leder Ida på ida.tvenge@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg.
Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 2 personer som ble tilvist bord utendørs en dag med 15 plussgrader. Dette var ok for oss, bestilling og vannkaraffel kom kjapt på bordet. Servering av øl og vin tok derimot 30 min. 30 min etter dette fikk den ene av oss servert maten. Vi purrer maten til den andre, og den maten blir først servert 30 min etter at første er ferdig med maten. Stedet virker uproft med hensyn på oversikt over egne gjester og bestillinger. Det så ikke ut til å være et køsystem. Maten var ok, men ikke revlosjonerende. Anbefales ikke!

Takk, runeh917

Hei Rune, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Ida som er daglig leder på restauranten på: ida.tvenge@olivia.no.
Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte artisjokk, hvitløkskrutonger, kalamataoliven og parmesanost som en forrett, og fritert kalamari som annen forrett, og så delte vi. Var kjempegodt. Vanligvis spiser jeg ikke kalamari, liker ikke konsistensen, men denne var tynn, tynn og sprø. Vi bestilte hver vår pizza, en hvit og en rød. Sprø og deilig bunn. Minuset var at pizzaene ikke var delt opp, og vi hadde ukvasse kniver, så vi slet med å dele dem opp i spisestykker. Pluss for masse ruccola på som jeg elsker. Tok litt tid mellom forrett og hovedrett. Vi satt ute, men var smekkfullt ute og inne en søndag kveld. Men var finaleomgangen mellom Italia og England, vet ikke om det var grunnen. Pledd hang på stolene, og de fikk vi bruk for. Servitørene sprang rundt og gjorde sitt beste. Veldig smilende og blide selv om de hadde det travelt.

Takk, Bodo2020
Emilia, Guest Relations på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Tusen tack för otroligt fin feedback, det sätter vi verkligen pris på! :-) Hjärtligt välkomna tillbaka!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Spiste pasta alle sammen. Veldig god smak og fint tiberedt til en akseptabel pris.
Mulig det var mye trykk som gjorde det, men serveringen tok tid. Ventet lenge på servitør, deler av bestillingen ble glemt.
Alt i alt fornøyd alle 3. Kan anbefales.

Takk, 917juliek

Tusen tack för din fina feedback Julie! :-)

Anmeldt 1. juli 2021

Nydelig og varm mat, men uten bestikk til take away. Pasta med scampi smakte godt, men ikke mange scampi.

Takk, D6980UBmarianner
Emilia, Annat på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Tusen tack för din feedback, vi ska bli tydligare med att fråga om bestick och tar med oss kommentaren om scampin till köket! :-)

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!