“God mat, slapp service.”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 35 av 235 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Grei mat, små porsjoner. Dårlig oppfølging av bordet. Mersalg er helt klart ikke i fokus. Hadde inntrykk av Olivia som en lit utenom det vanlige restaurant, men for meg minner det mer om en italiensk versjon av Egon.

Takk, AleksanderEdvardsen
Emilia, Guest Relations på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen tack för din feedback Aleksander, det tar vi med oss!

Anmeldt 4. august 2021

Tok 40 min til servitør kom til bordet. Anbefaler ikke dette stedet. Maten grei nok, men altfor mye venting

Takk, hanssigurdm2021

Hei, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Ida som er daglig leder på restauranten på: ida.tvenge@olivia.no. Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord og ble raskt vist til bordet vårt . Vi opplevde hele tiden blide, hyggelige og serviceminded personale. Kelneren gjorde besøket på Olivia veldig trivelig. Vi bestilte spagetti carbonara og pizza. Spagettien var kokt til perfeksjon. Alt smakte fortreffelig. Alt fra drikke til mat ble ekspedert rimelig raskt. Vi vil anbefale andre å avlegge Olivia et besøk.

Takk, 806espen1

Tusen tack ska du ha för otroligt fin feedback! Det sätter vi stort pris på! Varmt välkommen åter!

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Forferdeligt sted. Maten er ok, de ansatte er til og spy av. Har spist der 3 ganger, sendt inn klage 2 av gangene. Begge gangene var det klage på de som jobbet der. Har ikke fått svar på noen av klagene. En venninde av meg måtte sende inn klagen sin 3 ganger før hun fikk svar. Useriøst opplegg.

Takk, 001anette

Hej Anette, detta var otroligt tråkigt att läsa och absolut inte så det ska vara hos oss! Nu vet jag inte var du har skickat dina klagomål tidigare, men jag hade satt stort pris på om du istället kunde ta kontakt direkt med ansvarig på restaurangen, Ida, på ida.tvenge@olivia.no så att hon kan få ordna med en kompensation till dig. Tack för din feedback!

Anmeldt 30. juli 2021

Vi besøkte Oliva to kvelder under vårt korte opphold i Stavanger, og vi kommer tilbake også ved neste anledning.
Byen var preget av lett kaos i den pandemi vi står i, men servitørene på Olivia snudde seg rundt og ordnet bordplassering til 8 personer uten en mine. Maten smakte eksemplarisk, interiøret er meget tiltalende, og vi alle forlot restauranten med et stort smil om munnen. Et stort bravo til Olivia Torget i Stavanger!

Takk, 930trinej

Tusen tack ska du ha för otroligt fin tilbakemelding! Varmt välkomna åter till oss! ❤

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!