“40 min jeg aldri får tilbake...”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 35 av 235 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 22. august 2021

Ble sittende og vente på at en av servitørene skulle ta bestillingene våre i rundt 40 min før vi valgte å forlate restauranten. Hadde stedet vært tettpakket med fulle bord hadde jeg hatt bedre forståelse for at det tok såpass lang tid. Dette var ikke tilfelle og vi satt ute hvor jeg vil anslå at rundt halvparten av bordene var opptatt. Jeg ser av tidligere anmeldelser at dette ikke er første gang gjester har hatt lignende opplevelser, noe som forteller meg at restauranten ikke er villig til å gjøre noe med bemanningsproblemet, som tilsynelatende er årsaken.

Takk, grethestrom
Emilia, Guest Relations på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hej Grethe, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den korta men dåliga upplevelsen hos oss på Olivia i Stavanger. Det är självklart inte såhär vi ska behandla våra gäster!
Jag hade satt stort pris på om du kunde ta kontakt med Ida, som är ansvarig på restaurangen så att hon kan få ordna med en kompensation till er! Ni når henne på ida.tvenge@olivia.no
Tack för din feedback!

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk bestille relativt sent.. forrett kom relativt raskt. Men så ble vi glemt.. hovedretten ankom aldri før vi spurte om vi var glemt. Så spurte vi om ekstra drikke, og ble glemt da også. Så alt i alt en nedtur å dra på pizzarestaurant med familien.

Takk, arveh2015

Hei Arve, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Ida som er daglig leder på restauranten på: ida.tvenge@olivia.no.
Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Grei mat, små porsjoner. Dårlig oppfølging av bordet. Mersalg er helt klart ikke i fokus. Hadde inntrykk av Olivia som en lit utenom det vanlige restaurant, men for meg minner det mer om en italiensk versjon av Egon.

Takk, AleksanderEdvardsen
Emilia, Guest Relations på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen tack för din feedback Aleksander, det tar vi med oss!

Anmeldt 4. august 2021

Tok 40 min til servitør kom til bordet. Anbefaler ikke dette stedet. Maten grei nok, men altfor mye venting

Takk, hanssigurdm2021

Hei, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Ida som er daglig leder på restauranten på: ida.tvenge@olivia.no. Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord og ble raskt vist til bordet vårt . Vi opplevde hele tiden blide, hyggelige og serviceminded personale. Kelneren gjorde besøket på Olivia veldig trivelig. Vi bestilte spagetti carbonara og pizza. Spagettien var kokt til perfeksjon. Alt smakte fortreffelig. Alt fra drikke til mat ble ekspedert rimelig raskt. Vi vil anbefale andre å avlegge Olivia et besøk.

Takk, 806espen1

Tusen tack ska du ha för otroligt fin feedback! Det sätter vi stort pris på! Varmt välkommen åter!

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!