“Dårlig”
Anmeldelse av Olivia Torget

Olivia Torget
Vurdert som nr. 34 av 237 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk, salater og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 11. september 2021

Fantastisk dårlig service, bord for 8 bestilt og vanskelig å komme inn, ingen interesse for å motta bestilling og kald mad.

Dato for besøk: september 2021
Takk, E8789XXmaya
Emilia, Guest Relations på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2021

Hei Maya, dette var veldig trist å lese og vi er virkelig lei oss for den dårlige opplevelsen du hadde hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med daglig leder Ida på ida.tvenge@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg.
Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Omeletten smakte bra,det samme med focaccia.
Det tok lang tid å få maten.
Det var tydelig at spørsmålene servitøren stilte om maten smakte kun var fordi hun måtte spørre,og ikke fordi hun var interessert. Hun bråsnudde og gikk nesten før vi hadde rukket å svare ferdig. Det tåler vi,da damen ellers var hyggelig.
Men,litt mer innlevelse hvis du skal spørre om kunden er fornøyd,hadde gjort seg.
Lokalene er hyggelige,og smakfulle. Rene og delikate toaletter.

Takk, utpaaturer
Emilia, Guest Relations på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Tusen tack för din feedback, det sätter vi stort pris på! :-)

Anmeldt 22. august 2021

Ble sittende og vente på at en av servitørene skulle ta bestillingene våre i rundt 40 min før vi valgte å forlate restauranten. Hadde stedet vært tettpakket med fulle bord hadde jeg hatt bedre forståelse for at det tok såpass lang tid. Dette var ikke tilfelle og vi satt ute hvor jeg vil anslå at rundt halvparten av bordene var opptatt. Jeg ser av tidligere anmeldelser at dette ikke er første gang gjester har hatt lignende opplevelser, noe som forteller meg at restauranten ikke er villig til å gjøre noe med bemanningsproblemet, som tilsynelatende er årsaken.

Takk, grethestrom

Hej Grethe, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den korta men dåliga upplevelsen hos oss på Olivia i Stavanger. Det är självklart inte såhär vi ska behandla våra gäster!
Jag hade satt stort pris på om du kunde ta kontakt med Ida, som är ansvarig på restaurangen så att hon kan få ordna med en kompensation till er! Ni når henne på ida.tvenge@olivia.no
Tack för din feedback!

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk bestille relativt sent.. forrett kom relativt raskt. Men så ble vi glemt.. hovedretten ankom aldri før vi spurte om vi var glemt. Så spurte vi om ekstra drikke, og ble glemt da også. Så alt i alt en nedtur å dra på pizzarestaurant med familien.

Takk, arveh2015

Hei Arve, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Ida som er daglig leder på restauranten på: ida.tvenge@olivia.no.
Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Grei mat, små porsjoner. Dårlig oppfølging av bordet. Mersalg er helt klart ikke i fokus. Hadde inntrykk av Olivia som en lit utenom det vanlige restaurant, men for meg minner det mer om en italiensk versjon av Egon.

Takk, AleksanderEdvardsen
Emilia, Guest Relations på Olivia Torget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen tack för din feedback Aleksander, det tar vi med oss!

Reisende som så på Olivia Torget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olivia Torget? Del dine erfaringer!