“Topp service, god mat og drikke!”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Stavanger

Bølgen & Moi Stavanger
Vurdert som nr. 42 av 234 Restauranter i Stavanger
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Særpreg På bryggen til Norsk Oljemuseum finner du et av Stavangers beste brasserier. Museet har en moderne og interaktiv utstilling der du kan oppleve hvordan olje og gass ble til for millioner av år siden. Det er tegnet av arkitektene Lunde & Løwseth, som vant en nasjonal arkitektkonkurranse om dette oppdraget. Bølgen & Moi Stavanger ønsker deg velkommen til fantastisk god mat med tilhørende godt drikke, byens beste utsikt og en opplevelse utenom det vanlige! Til lunsj kan vi friste med hjemmelagde kaker, smørbrød og andre lekre småretter. Og når solen skinner ønsker du kanskje å sitte ute og la blikket vandre helt til Ryfylke? Slå til med en spennende Dagens 5 retters meny, hvor kokkene slår seg løs og gir deg et måltid det virkelig svinger av! Konferanser Vi kan i samarbeid med Norsk Oljemuseum tilby konferanser med plass for inntil 80 personer. For informasjon, ring Rolf Forgaard, Norsk Oljemuseum, telefon 51 93 93 16 eller kontakt oss på Bølgen & Moi. Vi kan også i sammen med Norsk Oljemuseum arrangere stående arrangement for inntil 500 personer.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Bølgen & Moi er stedet å dra om du ønsker nydelig mat og god service! Har vært her ved flere anledninger, både på cocktailkurs og lunsj med venner, senest nå i helgen. Hadde da ceviche som smakte helt amazing! Trivelige omgivelser både innendørs og ute om været er fint. Personalet får deg til å føle deg velkommen og ivaretatt. Kommer garantert tilbake!

Takk, 203irenej

Anmeldt 1. august 2021

Fantastisk god mat , 7 retter, herlig vin , fantastisk service. Èin uforglemmelig opplevelse . Kunne ikkje vore bedre.
Tusen takk alle saman
Komme igjen

Takk, 571ingfrids
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Ingen opplysninger vedrørende severingstidspukt for kveldsmeny på nettside. Da må man inn på meny??? Bestilte kl 1700 for fødselsdagsfeiring, men fikk da kun lunchmeny presentert av en lite imøtekommende kelner. Vi gikk og fikk et utmerket måltid et annet sted. Vi lykkelige, men Bølgen og Moi gikk glipp av kr 5000. Ikke noe Covid 19 problemer her?

2  Takk, 30tores
Anmeldt 5. desember 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelig betjening. Fint, intimt lokale :) Gøy med 6 retter hvor alle smakte utrolig bra.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Lea Madelen H
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Vi trives veldig godt på B&M i Stavanger. De har definitivt byens flotteste restaurant utsikt. Lørdag var det et fantastisk godt vær og en ypperlig anledning til å ta en tur til byen og spise lunsj på B&M. Veldig imponert over den varme velkomsten og servicen vi fikk i løpet av lunsjen. Kjekt å se at servitørene har så god kjemi med sine gjester oss inkludert. Vi bestilte litt forskjellig og fikk blekksprutpølser (bestilt av to personer på 23 og 63 år), blåskjell, lange med syltet gulrot og dagens sandwich. Alle i familien var kjempe fornøyd med maten og ikke minst vinen - en Sancerre. B&M Stavanger har alltid gitt oss gode opplevelser

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Elisabeth W

Reisende som så på Bølgen & Moi Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Bølgen & Moi Stavanger? Del dine erfaringer!