“Fantastisk mat”
Anmeldelse av Rice & Noodles

Rice & Noodles
Vurdert som nr. 16 av 273 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Rice and Noodles er en familiebedrift som ønsker å levere ærlig og autentisk mat inspiritert av Sør-Øst Asia. Rice and Noodles er både en restaurant og takeaway. Konseptet vårt er at man skal kunne velge og spise hos oss, i en behagelg og komfortabel atmosfære, eller ta med seg maten hjem. Vi lager smaker med ferske og lokale grønnsaker og hjemmelagde ingredienser. Dette laget gjennom et ønske, om og tilby deg den originale og tradisjonelle maten slik det var ment i fra starten av. Menyen krysser grensene mellom Øst-Asia, og videre mot de eksotiske landene Vietnam,Thailand og det tradisjonelle Kinesiske kjøkken.
Anmeldt 4 uker siden

Jeg fikk vegetar V2 som er vårrull, nudler med nøtter på toppen, og gode grønnsaker (noen var syltet på hjemmemåten deres). Det er definitivt favoritt retten min og anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Nattinat01

Anmeldt 28. juli 2019

Rice and noodels har meget god mat! Spiser der minst 1 gamg i uken, anbefales på det sterkeste.
Vietnamesisk, kinesik og thai mat

Dato for besøk: juli 2019
Takk, fredrik i
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Sinnsykt godt og MYE mat for pengene. Vietnamesisk, kinesisk og thaimat på menyen. Jeg gikk for kinesisk og min kone gikk for vietnamesisk Pho. Begge fikk to meget smakfulle retter. Her får du kinesisk som faktisk smaker noe. :)

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 586pern
Anmeldt 2. juli 2019

Jeg kom ett på stengetid (fordi det det vanskelig å finne og parkere) fikk bestilt, fikk sitte, fikk beste Pho suppa i Norge og verden tok seg god til å prate. Telefonen gikk tom for strøm og han satt den også til lading. Knallgod Pho suppe, glimrende service, bra lokaler og enda bedre nå han får ut kjølere og får ut litt frityros. Jeg kommer tilbake..

Dato for besøk: juni 2019
Takk, sasundvold
Anmeldt 29. mai 2019

Beste pho eg har smakt her i Norge. Kraften er ekstrem smaksfull og med kombinasjon med de ferske urtene bare en drøm.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Leon B

Reisende som så på Rice & Noodles, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Rice & Noodles? Del dine erfaringer!