“Deilig matopplevelse ”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Selv om alle bordene var reservert, fant sjefen plass ved å omrokkere skjemaet litt. Høflig og hyggelig betjening. Ikke den billigste indiske restauranten vi har vært på, men sammen med Lille India i Egersund absolutt en av de beste.

Takk, Rieko van S

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Ikke la deg lure av inngangspartiet! Opp trappa, og du er på det rette stedet. En lun atmosfære, topp service. Vi bestilte en kombi-forrett. Alle 3 rettene var nydelige! Hovedretten var også veldig god. Hyggelig betjening som virkelig fulgte oss opp. Må være en av de beste indiske jeg har besøkt. Her skal jeg tilbake!

Takk, 190ingride
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Byens beste nanbrød mør kylling og godt krydret. En veldig fin opplevelse. Eneste å påpeke er at der var noe rot mot kjøkkenet.

Takk, 851heidik
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Høy kvalitet på alle retter, herlig atmosfære og fantastisk service.
Her blir du ALDRI skuffet!
Vil du ut og kose deg, så er dette restauranten du vil ta med de du er glad i.
Er du glad i indisk mat, løp og spis!

Takk, 1972tinah
Anmeldt 6. november 2018

Stavanger er heldige som har så mange gode restauranter å velge mellom. Mogul India byr på gode smaker i et lokale som ikke har noe typisk Indisk preg bortsett fra musikken da..
Maten er smakfull, men krydret mer etter Norske ganer. Neste gang skal jeg velge sterk siden medium ikke er sterk i hele tatt. Anbefales...

Takk, 347kjellg

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!