“Nydelig”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Ett herlig måltid og alle tiders service.
Lokalene oser av lunhet uten at det er så pent.Spurte om sterk men dattera mi på to kunne spist det.

1  Takk, Per A H

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Alle bør bestille taste menu! Fantastiske smaker og mye mat. Delikat og
velbalansert. Beste indiske i Stavanger. Servicen er upåklagelig
499kr for tastemenu=kupp

Takk, StavangerStina
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Ikke bry deg om den brune puben i første etasje, bare følg den nydelige matlukten opp til andre etasje. Du blir møtt av hjelpsomme servitører, som ikke vet hva godt de kan gjøre for deg. Vi spiste tasting menu og angrer ikke på det. Nydelig mat som var pent anrettet. Spennende smaker. Ble gode og mette. Vi kommer tilbake.

Takk, lailab206
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Dette stedet kan jeg varmt anbefale, det er nok blant de beste indiske spisestedene i Stavanger! Tips: Prøv den retten der man kan smake flere forskjellige ting!

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, TravellerAndRater
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Selv om alle bordene var reservert, fant sjefen plass ved å omrokkere skjemaet litt. Høflig og hyggelig betjening. Ikke den billigste indiske restauranten vi har vært på, men sammen med Lille India i Egersund absolutt en av de beste.

Takk, Rieko van S

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!