“Variert”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. desember 2018

Prøvde en smaksmeny som var noe variabel både i presentasjon og smak. Forretter og dessert var veldig bra men hovedrettene falt igjennom. Nanbrødet jeg fikk var delvis rått og hovedrettene så mer eller mindre like ut og var gjennomgående uten sting og karakteristikk. Servicen var forsåvidt grei men det ble nesten litt masete med mange ulike servitører som skulle spørre om alt var bra. Muligens jeg var uheldig den dagen jeg var der men usikker på om jeg tar turen igjen for å sjekke ut denne muligheten.
Når det er sagt var stedet godt fylt opp så det virker som om dette er en populær indisk restaurant i Stavanger.

Takk, Lars R

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Hadde tasting meny for tredje gang, og ikke blitt skuffet. Fantastisk gode småretter, tre forskjellige til forrett, tre til hovedrett og deilig dessert. Grunnen til at det ikke er top score er pg lokalene er slitne og kunne trengt en oppgradering.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, tonjknop
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Ett herlig måltid og alle tiders service.
Lokalene oser av lunhet uten at det er så pent.Spurte om sterk men dattera mi på to kunne spist det.

1  Takk, Per A H
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Alle bør bestille taste menu! Fantastiske smaker og mye mat. Delikat og
velbalansert. Beste indiske i Stavanger. Servicen er upåklagelig
499kr for tastemenu=kupp

Takk, StavangerStina
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Ikke bry deg om den brune puben i første etasje, bare følg den nydelige matlukten opp til andre etasje. Du blir møtt av hjelpsomme servitører, som ikke vet hva godt de kan gjøre for deg. Vi spiste tasting menu og angrer ikke på det. Nydelig mat som var pent anrettet. Spennende smaker. Ble gode og mette. Vi kommer tilbake.

Takk, lailab206

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!