“Familie middag. ”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Feiret datters 24 års dag og hun ønsket seg Indisk mat. Hun var selv i India og Srilanka januar 2018 og dette var autentisk mat i gode porsjoner. Bra servering innen forventet tid. God og mett.

Takk for mat.

Takk, 71kjellr

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte Murg Makhani hjem på døren. Jeg er ikke så kjent med indisk mat, men dette var veldig godt! Neste gang tar jeg garantert en tur innom restauranten.

Takk, Anna N
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant i andre etasje ved havnen. Meget god mat, automatisk servering. Profesjonell, men kunne vært mer involvert. Kommer gjerne tilbake

Takk, ovebru63
Anmeldt 12. desember 2018

Prøvde en smaksmeny som var noe variabel både i presentasjon og smak. Forretter og dessert var veldig bra men hovedrettene falt igjennom. Nanbrødet jeg fikk var delvis rått og hovedrettene så mer eller mindre like ut og var gjennomgående uten sting og karakteristikk. Servicen var forsåvidt grei men det ble nesten litt masete med mange ulike servitører som skulle spørre om alt var bra. Muligens jeg var uheldig den dagen jeg var der men usikker på om jeg tar turen igjen for å sjekke ut denne muligheten.
Når det er sagt var stedet godt fylt opp så det virker som om dette er en populær indisk restaurant i Stavanger.

Takk, Lars R
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Hadde tasting meny for tredje gang, og ikke blitt skuffet. Fantastisk gode småretter, tre forskjellige til forrett, tre til hovedrett og deilig dessert. Grunnen til at det ikke er top score er pg lokalene er slitne og kunne trengt en oppgradering.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, tonjknop

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!