“Leverer alltid god mat”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

En av favorittene i byen. Ekte og god smak, mørt kjøtt og trivelig betjening. Butter chicken er veldig godt på smak.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 788emd

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Vi alle valgte smaks menyen som var veldig spennende og en fin mulighet til å prøve annet. Vi alle var meget fornøyde med smaker og styrke på maten bortsett fra den siste på hovedretten , den ble rett og slett for sterk og mister da litt av smaken fra annet. Lam og kylling var utrolig mørt. Anbefales. Litt minus på interiør , hadde vært flott med litt mer indisk stil med farger og litt dempet belysning. Flott service fra alle.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, lineh951
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Feiret datters 24 års dag og hun ønsket seg Indisk mat. Hun var selv i India og Srilanka januar 2018 og dette var autentisk mat i gode porsjoner. Bra servering innen forventet tid. God og mett.

Takk for mat.

Takk, 71kjellr
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte Murg Makhani hjem på døren. Jeg er ikke så kjent med indisk mat, men dette var veldig godt! Neste gang tar jeg garantert en tur innom restauranten.

Takk, Anna N
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant i andre etasje ved havnen. Meget god mat, automatisk servering. Profesjonell, men kunne vært mer involvert. Kommer gjerne tilbake

Takk, ovebru63

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!