“Vanvittig god mat og service!”
Anmeldelse av Mogul India

Mogul India
Vurdert som nr. 11 av 225 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2020

Fantastisk god mat, god peiling på vin og veldig god service. Anbefales alle som liker indisk mat. Spør gjerne etter en spicy variant av sausen.

Takk, ehamparam

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat med mye smak! Hyggelige og oppmerksomme ansatte. Litt triste lokaler, men maten var det viktigste og dro opp hele besøket :)

Takk, fridaelvira
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat! Familie på 6 (ungdommer) bestilte butter chicken og klassisk masala. Medium spicy! Fantastisk godt!!! Og hot! Hyggelig personale. Stedet er litt slitt, men maten og atmosfæren veier opp! Gleeeeder oss til å komme igjen

Takk, BLSkot
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Møtte en ung mann som ikke klarte å svare på om de hadde plass til 9 stk. Han svarte med at han visste ikke. Ble borte i 10 min dermed kom tilbake og sa at han ikke visste. Dermed spurte jeg om vi skulle vente eller ikke. Det visste han heller ikke. Dermed dro vi. Kan vell ikke si jeg har opplevd noen som prøver så lite men men.

Takk, E598RIadrianl
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi reserverte bord til 5 og bestilte forskjellige retter. Maten var helt fantastisk god på smak! Restauranten tok hygiene på alvor i disse tider. Lite og hjemmekoselig lokale en etg. opp fra bakkeplan.

1  Takk, meretee_13

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!