“Kjempegod indisk”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste forrett og hovedrett og maten var veldig god. Mye smak og passe sterkt. Servitørene var hyggelige og effektive.

Takk, 220kennethl

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, god service og hyggelig betjening. Men en ukoselig restaurant hvor søppelet lå i gangen nede når vi kom.

1  Takk, Sorte1
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat og veldig god service vi var 6 personer som alle var svært fornøgde med måltidet! Anbefales

Takk, oddhildl
Anmeldt 11. juli 2020

Fantastisk god mat, god peiling på vin og veldig god service. Anbefales alle som liker indisk mat. Spør gjerne etter en spicy variant av sausen.

Takk, ehamparam
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat med mye smak! Hyggelige og oppmerksomme ansatte. Litt triste lokaler, men maten var det viktigste og dro opp hele besøket :)

Takk, fridaelvira

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!