“Dårlig kvalitet”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2020

Maten jeg fikk var av veldig dårlig kvalitet. Det lignet mer på frossenmat fra Findus. Det tok også en halv time å lage, selv om vi var de eneste der.

Takk, T1328RQkristinan

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste forrett og hovedrett og maten var veldig god. Mye smak og passe sterkt. Servitørene var hyggelige og effektive.

Takk, 220kennethl
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, god service og hyggelig betjening. Men en ukoselig restaurant hvor søppelet lå i gangen nede når vi kom.

1  Takk, Sorte1
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat og veldig god service vi var 6 personer som alle var svært fornøgde med måltidet! Anbefales

Takk, oddhildl
Anmeldt 11. juli 2020

Fantastisk god mat, god peiling på vin og veldig god service. Anbefales alle som liker indisk mat. Spør gjerne etter en spicy variant av sausen.

Takk, ehamparam

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!