“Velsmakende og raskt”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Bestilte bord noen timer før ankomst. Smittevern opprettholdt som er bra i disse tider. Bordplassering var ypperlig for the par, med vinduene. Nydelig atmosfære i et litt slitent lokale. Maten var helt nydelig. Vi prøvde flere forretter og det var kanskje det beste valget vi gjorde. Anbefaler, rimelig pris og rask mat på bordet.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Mathias H

Anmeldt 5. august 2020

Enkelt innredet restaurant med lekker, god og rimelig mat. Hyggelig personale som er nøye med smittevern slik man må være nå. Absolutt et sted å anbefale når du er i Stavanger.

2  Takk, Anettens
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat, hyggelige ansatte i et litt slitent lokale. Verdt pengene og autentisk indisk. Ikke første date, men om du vil ha god mat for ikke altfor mye penger er dette et godt valg.

Dato for besøk: august 2020
Takk, bviksen
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vil du vente lenge på maten så går du hit...to stakkars servitører på full restaurant holder bare ikke. Men maten var bra tross alt.

2  Takk, Steinar H
Anmeldt 19. juli 2020

Juli måned på Norgesferie i Stavanger: To kvelder på Mogul India - med velsmakende indiske retter til en hyggelig pris. Serviceinnstilt betjening og vi var så fornøyde at vi kom tilbake for å prøve flere ting på menyen!

2  Takk, Lorentzen

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!