“Helt gjennomsnittlig mat, dårlig hygiene og service”
Anmeldelse av Mogul India

Mogul India
Vurdert som nr. 11 av 227 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Ikke samme mat, som for et år siden. Dersom dette er ditt første besøk, så er det ok. Servitøren vår var totalt uten erfaring og kunne ikke engang helle et glass vin. Dårlig hygiene, ingen sprit ved inngang eller på bordene.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, wenchew2015

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Bestilte bord noen timer før ankomst. Smittevern opprettholdt som er bra i disse tider. Bordplassering var ypperlig for the par, med vinduene. Nydelig atmosfære i et litt slitent lokale. Maten var helt nydelig. Vi prøvde flere forretter og det var kanskje det beste valget vi gjorde. Anbefaler, rimelig pris og rask mat på bordet.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Mathias H
Anmeldt 5. august 2020

Enkelt innredet restaurant med lekker, god og rimelig mat. Hyggelig personale som er nøye med smittevern slik man må være nå. Absolutt et sted å anbefale når du er i Stavanger.

2  Takk, Anettens
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat, hyggelige ansatte i et litt slitent lokale. Verdt pengene og autentisk indisk. Ikke første date, men om du vil ha god mat for ikke altfor mye penger er dette et godt valg.

Dato for besøk: august 2020
Takk, bviksen
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vil du vente lenge på maten så går du hit...to stakkars servitører på full restaurant holder bare ikke. Men maten var bra tross alt.

2  Takk, Steinar H

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!