“Bra indisk”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fikk endelig prøvd denne indiske restauranten som vi har hørt mye bra om og vi ble veldig fornøyd. Trivelige lokaler og hyggelig betjening. Vi hadde to forskjellige tandooriretter og det smakte utmerket. Kommer garantert tilbake.

Takk, Excursion53189505445

Anmeldt 8. juli 2021

Jeg og min samboer spiste mat her, en fredagskveld på vår tur til Stavanger. Selve restauranten ligger forholdsvis sentralt til. Når vi kom virket det hektisk der, vi fryktet lang ventetid på maten. Den kom overraskende raskt.

Selve lokalet virker slitt og umoderne. Langt på overtid når det gjelder å friske opp.
Vår servitør var både blid og hyggelig. Maten var midt på treet smaksmessig, et godt stykke unna hva en god Indisk restaurant kan være. Men den raske leveringen av maten og priser som var greie veier opp totalopplevelsen.

1  Takk, kimkE5571HR
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

For meg var dette fastfood indisk. Lite mat og slitt lokale. Pappdums man får servert av huset smakte gammel olje og var seige. Fikk kun 3 biter kylling i min tikka masala. De hadde og byttet om sterkest grad på min samboer og min rett. Han ba om mild og fikk sterk og motsatt.

1  Takk, Sandefjordcamilla
Anmeldt 1. juli 2021

Det var veldig god mat som både hadde vegetar mat og vegansk mat. Det var gode porsjoner og god smak. Servicen var også bra. Ypperlig, anbefales :)

Takk, violaw631
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Servicen var ukoordinert og treg. Det tok over en time fra vi kom til vi fikk maten. Når det er sagt så var maten glimrende. Den var verdt pengene.

Takk, christianlomsdalen

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!