“Indisk! ”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Litt slitent og ujålete lokale. Men fy fader, mat med sjel fra long time no seen kokker. Mye god mat for penga for de som vil ha India. Anbefaler himalaya. Kjempegod mango drikk. Fikk god hjelp av servitør med bestilling.

Takk, 409bj_rnarn

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Begynner å bli noen besøk på Indiske restauranter. Tror jaggu denne sniker seg inn på topp. Rett og slett fantastisk mat og supre detaljer som en god appetittvekker(smårett) og makroner til kaffen på huset. Hele familien var strålende fornøyd med det de bestilte. Ja, ser flere klager på lang ventetid, og det tok litt tid før vi fikk bestilt, men maten kom kjapt.

Hadde en forferdelig matopplevelse i går, men Mogul India reddet feriens Stavanger-besøk når det kommer til mat. Må bli full pott da. Strålende!
Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, SnowMaxxYT
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fikk endelig prøvd denne indiske restauranten som vi har hørt mye bra om og vi ble veldig fornøyd. Trivelige lokaler og hyggelig betjening. Vi hadde to forskjellige tandooriretter og det smakte utmerket. Kommer garantert tilbake.

Takk, Excursion53189505445
Anmeldt 8. juli 2021

Jeg og min samboer spiste mat her, en fredagskveld på vår tur til Stavanger. Selve restauranten ligger forholdsvis sentralt til. Når vi kom virket det hektisk der, vi fryktet lang ventetid på maten. Den kom overraskende raskt.

Selve lokalet virker slitt og umoderne. Langt på overtid når det gjelder å friske opp.
Vår servitør var både blid og hyggelig. Maten var midt på treet smaksmessig, et godt stykke unna hva en god Indisk restaurant kan være. Men den raske leveringen av maten og priser som var greie veier opp totalopplevelsen.

1  Takk, kimkE5571HR
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

For meg var dette fastfood indisk. Lite mat og slitt lokale. Pappdums man får servert av huset smakte gammel olje og var seige. Fikk kun 3 biter kylling i min tikka masala. De hadde og byttet om sterkest grad på min samboer og min rett. Han ba om mild og fikk sterk og motsatt.

1  Takk, Sandefjordcamilla

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!