“En god smaksopplevelse”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2021

En fantastisk smaksopplevelse til en fornuftig pris. Veldig hyggelig og god service. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Reidun2014

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som bestilte take-away herfra og ble utrolig skuffet. Vi bestilte butter chicken og maten var salt og smakte smør. Alle er glad i indisk mat, men dette smakte indisk i det hele tatt. Anbefales ikke.

Takk, Kristine Erikse... E
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Ble litt skuffet av maten både store og små. Var helt ok, men ikke noe stor opplevelse. Ble tatt i mot av hyggelige servitører, spesielt en kvinnelig servitør som var veldig hyggelig og hjelpsom.

Takk, DagBjorn
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

En smaksopplevelse av de sjeldne. Kjempegod mat og hyggelige servitører til en fornuftig pris. Anbefales på det sterkeste.

Takk, LarsBred
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat!!! Bestilte middag, dip og brød. Helt nydelig alt sammen. Bedre enn andre alternativ jeg har forsøkt i Stavanger.

Takk, Leni R

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!