“Vel verdt besøket 👌”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Indisk mat helt i topp klasse. Kunnskapsrike oppmerksomme ansatte . Herlige sammensetninger i kombinasjonsmenyen.

Takk, Christopher J

Anmeldt 12. august 2021

Nan brødet var svært bra. . Vi var 6 stk
men kun et brett med 3 spices for 6 til starter. Er du to eller en får du det samme
Dele på 6 blir svært lite på hver. Kjøpte lam, men fikk veldig lite mat. Veldig lite kjøtt og mye saus. Var her for kort tid siden og da var det greit, men det er visst opptil kokken hva du får. 300 kroner for noen få kjøttbiter og et nanbrød er for drøyt. Dette var siste gangen jeg kommer hit. Så her blir det ikke noe auf widersehen.

Takk, geirNorway22
Anmeldt 4. august 2021

En fantastisk smaksopplevelse til en fornuftig pris. Veldig hyggelig og god service. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Reidun2014
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som bestilte take-away herfra og ble utrolig skuffet. Vi bestilte butter chicken og maten var salt og smakte smør. Alle er glad i indisk mat, men dette smakte indisk i det hele tatt. Anbefales ikke.

Takk, Kristine Erikse... E
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Ble litt skuffet av maten både store og små. Var helt ok, men ikke noe stor opplevelse. Ble tatt i mot av hyggelige servitører, spesielt en kvinnelig servitør som var veldig hyggelig og hjelpsom.

Takk, DagBjorn

Reisende som så på Mogul India, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mogul India? Del dine erfaringer!