Avslappende og behagelig besøk

Elise er en dyktig massasjeterapeut med et behagelig vesen som gjør det lett å slappe av. Anbefales... les mer

Anmeldt 5. desember 2023
Åsmund B
Massasje

Hadde en fantastisk massasje på 20 minutt som gjorde godt for kropp og sjel. Veldig flink og... les mer

Anmeldt 11. februar 2023
veslem_yr2023

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra kr 1 290,00
fra kr 1 190,00
fra kr 442,71
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk! Dette kan anbefales på det sterkeste👍 Det er tredje gang vi er her nå. Vi kommer igjen og gleder oss allerede😃

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, siv_a_svendsen
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde et hyggelig besøk på spaen. Hadde meg en 50 minutters massasje. Er kjempe fornøyd, akkurat det jeg trengte. Massøren var hyggelig og behagelig. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Siw d
Anmeldt 12. oktober 2018

Hyggelig spa-sammenkomst med venner. Valgte rygg-massasje og fot-massasje. Rygg-massasjen var deilig men fot-massasjen var litt anderledes en forventet. Ble massert bak på lår og legg. Ikke selve foten.

Takk, AnneS5988
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempebra behandling av Elise, men litt dårlig informasjon ang. gruppe-spa delen. Dette fikk vi ikke med oss dessverre pga. lite informasjon.

Takk, Gry-Helle K
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 8 som hadde forskjellige behandlinger, jeg var kjempe fornøyd med min 50min massasje. Hun (engelsk talende) som behandlet meg var kjempe flink, og veldig behagelig dame. Det eneste var at vi fikk litt dårlig informasjon ang gruppe spa, men ellers en bra opplevelse. :)

1  Takk, Eltervaag