Påfyll av energi

Elise er en veldig behagelig dame som får deg til å koble helt ut, og nyte hvert minutt av... les mer

Anmeldt 15. august 2021
marenh352
Beste massasjen

Hadde duo par massasje, dette er den beste massasjen jeg noen gang har hatt! Vi ble begge tatt godt... les mer

Anmeldt 19. desember 2020
ingelinh2020
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk! Dette kan anbefales på det sterkeste Det er tredje gang vi er her nå. Vi kommer igjen og gleder oss allerede

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, siv_a_svendsen
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde et hyggelig besøk på spaen. Hadde meg en 50 minutters massasje. Er kjempe fornøyd, akkurat det jeg trengte. Massøren var hyggelig og behagelig. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Siw d
Anmeldt 12. oktober 2018

Hyggelig spa-sammenkomst med venner. Valgte rygg-massasje og fot-massasje. Rygg-massasjen var deilig men fot-massasjen var litt anderledes en forventet. Ble massert bak på lår og legg. Ikke selve foten.

Takk, AnneS5988
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempebra behandling av Elise, men litt dårlig informasjon ang. gruppe-spa delen. Dette fikk vi ikke med oss dessverre pga. lite informasjon.

Takk, Gry-Helle K
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 8 som hadde forskjellige behandlinger, jeg var kjempe fornøyd med min 50min massasje. Hun (engelsk talende) som behandlet meg var kjempe flink, og veldig behagelig dame. Det eneste var at vi fikk litt dårlig informasjon ang gruppe spa, men ellers en bra opplevelse. :)

1  Takk, Eltervaag