Påfyll av energi

Elise er en veldig behagelig dame som får deg til å koble helt ut, og nyte hvert minutt av... les mer

Anmeldt 15. august 2021
marenh352
Beste massasjen

Hadde duo par massasje, dette er den beste massasjen jeg noen gang har hatt! Vi ble begge tatt godt... les mer

Anmeldt 19. desember 2020
ingelinh2020
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 7. oktober 2020

Meg og min mann hadde duo behandlig og må virkelig si at dette var en Magisk opplevelse. Nydelig atmosfære og deilig behandlig for oss begge. Virkelig å anbefale!

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, FruJohannesen
Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

Denne innfridde ikke i forhold til forventning og pris. Støy fra basseng, ligger halvparten av tiden for deg selv siden det bare er én behandler, i tillegg til at hun var forsinket og vi fikk kortere tid. Ok massasje.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, Øyvind A
Anmeldt 1. september 2019

Fikk en herlig hudbehandling av Elise og det var virkelig en magisk opplevelse! Hun er så behagelig og skapte en god og avslappende stemning. Produktene hun brukte luktet godt og var kjempegode for huden min. Her vil jeg tilbake!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Åse A
Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

Elisa er veldig flink massør! Vi tok doubehandling med antistress, og det er til å anbefale på det sterkeste!

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, Sandra F
Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

Veldig bra og avslappende. Elise har magiske hender. Bra kundeservice. Herlig atmosfære. Anbefale på det sterkeste

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, Sama V