Beste massasjen

Hadde duo par massasje, dette er den beste massasjen jeg noen gang har hatt! Vi ble begge tatt godt... les mer

Anmeldt 19. desember 2020
ingelinh2020
Stavanger, Norge
Beste massasjen i byen

Anmeldt 29. oktober 2020
Jeanett T
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Hadde duo par massasje, dette er den beste massasjen jeg noen gang har hatt!
Vi ble begge tatt godt vare på.
I en avslappet og rolig atmosfære. Kjempe flink massør !!!

Dato for opplevelse: desember 2020
Takk, ingelinh2020
Anmeldt 29. oktober 2020

Det finnes flere massasjeplasser her i Stavanger, men dette er den eneste plassen (så vidt jeg vet) hvor du kan få en behagelig og avslappende massasje etterfulgt av et dypp i bassenget. Det finnes også sauna og boblebad. Jeg og min søster er svært fornøyde med behandlingen vi fikk av Elise på Royal Spa. Dette kan jeg anbefale til deg som leser, og har anbefalt til mine nære og bekjente. Vi hørte ingenting støy fra bassenget, hele opplevelsen var veldig avslappende. Her skal jeg definitivt tilbake.

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, Jeanett T
Anmeldt 7. oktober 2020

Jeg tok med meg min kone på dette fantastiske stede, og hun kunne ikke skryte nok av mitt valg. Vi hadde en nydelig dag med både spa behandlinger, badstua og basseng. Veldig avslappende.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, arildj824
Anmeldt 7. oktober 2020

Meg og min mann hadde duo behandlig og må virkelig si at dette var en Magisk opplevelse. Nydelig atmosfære og deilig behandlig for oss begge. Virkelig å anbefale!

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, FruJohannesen
Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

Denne innfridde ikke i forhold til forventning og pris. Støy fra basseng, ligger halvparten av tiden for deg selv siden det bare er én behandler, i tillegg til at hun var forsinket og vi fikk kortere tid. Ok massasje.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, Øyvind A